Blog


De laatste ontwikkelingen in Job Marketing

19 januari 2018 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Top 10 moeilijkst te vervullen vacatures 2017

20 december 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Veranderende arbeidsmarkt vraagt om vernieuwde aanpak

19 december 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Predictive Recruitment: is het een Feit of Fabel?

1 december 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



10 Tips voor SEO-proof vacatureteksten

29 november 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Adver-Online verwelkomt vier nieuwe medewerkers

16 oktober 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Lead Boost: Dé oplossing voor mobiel solliciteren via social media

13 oktober 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Nieuw! Rich media advertenties voor recruitment campagnes

21 juni 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Werf talent met Mobile advertising en programmatic advertising!

12 juni 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more



Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk.

12 april 2017 Nieuws Marjolein Zevenhoven

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk! De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken en overtuigen, worden naast de authentieke jobboards steeds meer mediakanalen en middelen ingezet. Allemaal om een goede eerste indruk achter te laten bij de juiste doelgroep. Maar […]


Read more