Display Recruitment


Jouw vacature in een originele banner advertentie met display recruitment.


Meer informatie




Wat is display recruitment?


Met display recruitment wordt je vacature als advertentie verspreid op verschillende externe websites. Dit zijn partnerwebsites van Google, zoals Youtube, Nu.nl en Buienradar (behorend tot het Google Display Netwerk) maar ook heel veel andere websites, video’s, blogs en apps wereldwijd. Display recruitment is de ideale manier om de juiste doelgroep te bereiken. Je banneradvertentie wordt namelijk getoond op websites die jouw ideale sollicitanten regelmatig bezoeken!



Wat is display recruitment

Hoe is een website banner opgebouwd?


Een goede banner is zowel visueel aantrekkelijk als informatief. Zowel de tekst als de afbeeldingen in een banner spelen een belangrijke rol in het maken van een opvallende, overtuigende en informerende advertentiebanner. Een banner kan statisch zijn, maar kan ook animatie bevatten. Door animatie aan uw banner toe te voegen trekt deze niet alleen meer aandacht, maar is er ook mogelijkheid om meer informatie in de banner te verwerken.


Een succesvolle banner:



Hoe gaat display recruitment in zijn werk?


Display recruitment

Specifiek voor jouw doelgroep


Display marketing maakt het mogelijk om een specifieke doelgroep te bereiken. Je display banner wordt door Adver-Online namelijk geplaatst op websites die jouw specifieke doelgroep vaak bezoekt. Bij het bepalen van die websites houden we rekening met verschillende factoren die jouw doelgroep kenmerken, zoals locatie, demografische kenmerken, gedrag en interessegebieden. Jouw banner advertentie wordt met de juiste boodschap, op het juiste moment en de juiste plek vertoond aan de mensen die zich kenmerken als jouw best matchende sollicitant. En, doordat je op alleen op relevante websites adverteert is display advertising ook nog eens kosten-efficiënt!


Vrijblijvend advies
Bijpassende landingspagina

Doorverwijzen na de muisklik


Omdat het belangrijk is dat de banneradvertentie de aandacht trekt en potentiele kandidaten moet overtuigen op de vacature advertentie te klikken, besteden wij uiterste zorg aan het creëren van duidelijke banners met een overtuigende call-to-action. Als er op de advertentie geklikt is, worden de bezoekers naar een speciaal voor jouw bedrijf opgestelde landingspagina verwezen. We richten deze vacaturepagina zo in dat deze de informatie bevat waar jouw ideale kandidaat naar op zoek is. De kans is groot dat er een sollicitatie volgt!


Vrijblijvend advies
Display recruitment

Reken je naar het succes


Natuurlijk willen wij er zeker van zijn dat jouw display recruitment campagne een succes is. Daarom testen wij middels A/B testing meerdere versies van je banner advertenties en analyseren de resultaten. Op die manier streven wij ernaar jou een zo hoog mogelijke conversie te leveren. Natuurlijk houden we ook de voortgang van de banner campagne in de gaten en sturen we waar nodig de campagne voor je bij.

Vrijblijvend advies
Retargeting met Display Recruitment

Continue blootstelling


Waarschijnlijk zullen niet alle kandidaten die via de banner op je vacature website zijn gekomen direct solliciteren of op een andere manier converteren. Geen probleem, want we kunnen ze opnieuw benaderen door middel van retargeting! Bezoekers die eerder eens op je advertentie banner hebben geklikt, worden op een later moment nogmaals blootgesteld aan je vacature op andere websites. Daarmee krijgen ze dat laatste duwtje in de goede richting, namelijk solliciteren bij jouw bedrijf!

Vrijblijvend advies


Display recruitment door Adver-Online



Wil jij ook een creatieve banner met een duidelijke call to action voor jouw bedrijf?


Adver-Online bespreekt graag met jou de mogelijkheden

Ja, ik wil display recruitent