code

Kwalitatieve kandidaten door conversiegerichte landingspagina's

Simpel, overzichtelijk en geconcentreerd op één boodschap. Dat is een landingspagina. Op een landingspagina ‘landen’ bezoekers als gevolg van een online campagne. Het doel? Conversie, oftewel zoveel mogelijk cv’s verzamelen.

Content is essentieel voor het succes. Als deze niet aansluit bij de advertentie waarmee de aandacht is verkregen, dan haakt de bezoeker al snel af. Wij adviseren u graag over een optimaal vindbare landingspagina die antwoord geeft op de zoekvraag van sollicitanten.

Centraal punt voor al uw wervingsactiviteiten

Bespaar op advertentiekosten

Adwords kijkt naar de relevantie van de landingspagina en advertentie. Hoe meer deze op elkaar aansluiten, hoe beter de beoordeling en hoe lager de cost-per-click.

Kwalitatieve bezoekers

Als de landingspagina aansluit bij de advertentie hoeft de sollicitant niet na te denken of te zoeken. Het resultaat? Minder afhakers en meer daadwerkelijke geïnteresseerde lezers.

100% gericht op conversie

Omdat de bezoeker stap voor stap wordt overtuigt, is de kans op slagen groter. De conversie gaat dus omhoog, waardoor u meer sollicitaties ontvangt.

Centraal punt voor al uw wervingsactiviteiten

Gericht op slechts één boodschap

Een landingspagina bestaat, in tegenstelling tot een website, uit slechts 1 pagina. Deze pagina is volledig gericht op 1 vacature of functiegroep. Bezoekers komen niet zomaar op de pagina terecht. Ze hebben bijvoorbeeld op bepaalde zoekwoorden gezocht die overeenkomen met de inhoud van de landingspagina of hebben een link vanaf een ander kanaal gevolgd die hun interesse wekte. Zorg er dus voor dat deze bezoekers geïnteresseerd blijven en overtuig ze actie te ondernemen.

 

Snel, laagdrempelig en makkelijk

Houdt het vervolgens simpel. Eén duidelijk verhaal, met een opvallende call-to-action zodat bezoekers direct begrijpen wat er van hen verwacht wordt. Solliciteren! Of dit nu in de vorm van het uploaden van een cv en motivatie is of het achterlaten van een telefoonnummer om teruggebeld te worden.

Centraal punt voor al uw wervingsactiviteiten
Logo Medisch Centrum Haaglanden

Operatieassistent

Aantal vertoningen in Google: 6.839
Aantal bezoekers: 577
Aantal cv’s: 31

Logo Irdeto

Diverse functies

Aantal vertoningen in Google: 900.248
Aantal bezoekers: 11.384
Aantal cv’s: 1.243

Logo ATAG

Business Development Manager

Aantal vertoningen in Google: 1.949.019
Aantal bezoekers: 3.931
Aantal cv’s: 22

Hoe succesvol is uw landingspagina?

Vaak is een landingspagina niet terug te vinden in het menu van een website omdat deze speciaal gemaakt is voor bezoekers die op een advertentie hebben geklikt. Toch is een landingspagina uitermate goed vindbaar! Met behulp van Google Analytics kunt u zelf eenvoudig in de gaten houden hoe succesvol uw landingspagina is. Zo kunt u precies monitoren of uw content converteert, zodat u optimaal stuurt op een verhoogde conversie en aantal sollicitanten.

Landingspagina’s van Adver-Online

;

Een centraal wervingsmiddel voor uw recruitment campagne volledig in eigen look & feel.

;

Een Google Qualified professional campagne, wij nemen het inregelen, opzetten, beheren en bijsturen volledig voor u uit handen.

;

Een landingspagina met een fris ontwerp, die technisch volledig in orde is en geoptimaliseerde content bevat. Alles afgestemd op uw doelgroep.

;

Mogelijkheid tot integratie van film, sliders, formulieren, verwijzingen en nog veel meer!

Benieuwd wat een landingspagina voor u kan betekenen?

Neem contact met ons op
Share This