Landingspagina


Geef sollicitanten een kijkje in de keuken van jouw bedrijf met een landingspagina.


Meer informatie




Wat is een landingspagina?


Een landingspagina is een webpagina waar bezoekers op ‘landen’ als zij via een advertentie of externe link op je website komen. Vaak is een landingspagina niet terug te vinden via het menu op je site, omdat deze specifiek is aangemaakt voor de bezoekers die van buitenaf op je site terechtkomen.

Wij adviseren je graag
Wat is een landingspagina


Hoe werkt een landingspagina

Hoe werkt een landingspagina?


De landingspagina wordt gekoppeld aan een externe advertentie. Wanneer bezoekers overtuigd worden op de advertentie te klikken, is de eerste stap richting een nieuwe sollicitatie al gezet. Daarna is het heel belangrijk om de aandacht van de bezoekers vast te houden en te voldoen aan de zoekvraag van de kandidaat. Adver-Online helpt je om een aantrekkelijke landingspagina op te stellen die antwoord geeft op de vragen die bij jouw ideale sollicitanten spelen. Films, sliders, formulieren, verwijzingen en nog meer, het is allemaal mogelijk! Wij maken een duidelijke pagina waarbij alle functies goed te vinden zijn en de informatie overzichtelijk wordt weergegeven. Natuurlijk gaat het uiteindelijk allemaal om conversie. Daarom verwerken wij in de landingspagina een overtuigende call to action die de kandidaten ertoe aanzet om een cv te uploaden, een motivatie achter te laten of een verzoek in te dienen om teruggebeld te worden. Daarnaast is een landingspagina ook nog eens ideaal om je employer brand tot uiting te brengen!



Wat zijn de voordelen van een landingspagina?


Wij zorgen ervoor dat de landingspagina aansluit bij je advertentie. Het resultaat? Minder afhakers en meer daadwerkelijk geïnteresseerde bezoekers.


Met Google Analytics kun je zelf het conversiesucces van je landingspagina bijhouden. Maar natuurlijk neemt Adver-Online je ook graag alle zorg uit handen: van het inregelen en opzetten van de campagne tot aan het beheren en eventueel bijsturen van de pagina.

Omdat de bezoeker stap voor stap wordt overtuigd, is de kans van slagen groter. De conversie gaat dus omhoog, waardoor je meteen merkt dat je meer sollicitaties ontvangt.


Google Adwords kijkt naar de relevantie van de landingspagina ten opzichte van de advertentie. Hoe meer deze op elkaar aansluiten, hoe beter de beoordeling en hoe lager de cost-per-click.


Een impactvolle landingspagina voor jouw bedrijf?


Bij Adver-Online ben je aan het juiste adres.

Ja, ik wil een landingspagina