code

Uw vacature als advertentie op mobiele websites en applicaties met mobile recruitment!

Marketing via mobiele devices maakt het mogelijk om potentiële kandidaten onderweg of thuis op de bank te bereiken. Altijd de gewenste en meest relevante doelgroep. Deze vorm van marketing wordt ook wel mobile recruitment genoemd.

Bereik uw gewenste doelgroep al in de bewustwordingsfase. Geïnteresseerden komen middels een klik op de banner direct op de vacaturepagina terecht. Zo hebben zij de mogelijkheid om direct te solliciteren of om de pagina op te slaan voor later. Om bij deze groep top of mind te blijven kan een vervolg campagne worden opgesteld, ook wel retargeting genoemd. Targetting is mogelijk op basis van:

  • Adresniveau
  • Tijd
  • Whitelisting op brancheniveau
  • Gedrag
  • Besturingssysteem en/of provider
  • Geïnstalleerde taal op het toestel

Aandachtspunten van een mobile recruitment strategy

Adverteren op een mobiel apparaat vraagt om een totaal andere benadering dan voor desktop. Het is tenslotte maar een klein scherm waarop uw advertentie wordt weergegeven. Zowel beeld als boodschap spelen een belangrijke rol. Beide moeten aanspreken, goed werken én bovendien niet leiden tot irritaties! Daar staat tegenover dat de mogelijkheden breed zijn. Denk aan een grote impact, 24/7 bereik, creatieve banner advertenties en specifiek bereik.

Mobiel en programmatic adverteren slaan handen ineen

Programmatic adverteren is geautomatiseerd advertentieruimte inkopen. Cookies geven data over het online gedrag die door algoritmes worden geanalyseerd. Dit geeft een schat aan informatie, wat het mogelijk maakt om alleen te bieden op vertoningen aan de juiste persoon die binnen uw doelgroep valt. Adver-Online ondersteunt deze geprogrammeerde manier van inkopen ook voor mobile recruitment.

Een mobile recruitment banner kent drie verschillende afmetingen

Welke mobile advertising banners zijn mogelijk?

Voor een mobile recruitment campagne kunt u zelf een banner aanleveren of wij ontwerpen deze voor u. Een succesvolle banner heeft de volgende eigenschappen:

  • Uitstraling van uw website of landingspagina
  • Afmeting van 320x50, 300x250 of 320x480 pixels
  • .gif of .png file
  • Maximaal 80kb

Wat kost mobile advertising op basis van views?

Waar moet u aan denken bij een mobile recruitment strategie? Adver-Online heeft ruime ervaring met mobile recruitment campagnes. Wij adviseren u graag over hoe mobiel adverteren kan bijdragen aan uw recruitment doelstellingen. Om uw wervingsbudget optimaal in te zetten gaan spelen wij in op biedingen, zoekwoorden, advertentieteksten en beeld. Adverteren via mobiel kent de volgende prijzen:

Mobile advertising: relevante targeting gericht op uw doelgroep

Mobile recruitment door Adver-Online

;

Netwerk met ruim 100.000 websites en applicaties.

;

Selecteer uw doelgroep nauwkeurig op locatie, demografische kenmerken en interesse.

;

Inzetbaar op lokaal, landelijk of mondiaal niveau in 60 landen.

;

Retargetting op basis van historische locatie gegevens, ongeacht de nieuwe locatie van de gebruiker.

;

Succesvolle mobile marketing strategy voor meer resultaat uit uw mobiele website.

;

Een effectieve mediaspend en optimale biedingen per device voor een betere ROI.

Benieuwd wat mobile recruitment voor u kan betekenen?

Share This