code

De laatste feiten en verhalen uit de wereld van een dynamisch HR mediabureau

Predictive recruitment: Feit of Fabel?

Predictive Recruitment: Feit of Fabel? Op het e-recruitment platform van Adver-Online Gotomyjob.com kunt u zelf een campagne samenstellen of het platform helpt met campagnesuggesties de meest relevante kanalen te selecteren om voor elke type...

Lees meer

10 Tips voor SEO-proof vacatureteksten

10 Tips voor SEO-proof vacatureteksten Om de juiste kandidaten te bereiken en aan te trekken is de vacaturetekst belangrijk, maar u kunt de meest aantrekkelijke vacaturetekst schrijven, maar zolang de vacature niet vindbaar is, blijven de...

Lees meer

Adver-Online verwelkomt vier nieuwe medewerkers

Adver-Online verwelkomt vier nieuwe medewerkers Het team van Adver-Online blijft groeien. Zo hebben we begin deze maand vier nieuwe werknemers verwelkomt. Van consultants en een assistent controller tot een marketing & communicatie specialist. Met...

Lees meer

Lancering e-recruitment platform Gotomyjob.com!

E-recruitment platform Gotomyjob.com officieel gelanceerd! Heeft u een vacature? Bereik de juiste doelgroep met Gotomyjob.com. Deze nieuwe online oplossing bespaart u tijd en geld door toegang te geven tot meer dan 300 digitale...

Lees meer

Bezoek 26 september het ICT Valley HR Event

Bezoek het ICT Valley HR Event! Effectiever invulling geven aan de zoektocht naar goede mensen? Bezoek dan het HR Event voor ICT op dinsdag 26 september. Boeiende sprekers en experts uit de wereld van HRM zullen u alles vertellen over het slim...

Lees meer

Geautomatiseerd Google Display Advertising

Talent vinden met een perfecte Google Display banner Adver-Online neemt in samenwerking met Wonderkind een volgende stap in Display Recruitment door het aanbieden van geautomatiseerde Google Display banners. Als eerste online recruitment marketing...

Lees meer

Succesvol aan de slag met vacature marketing

Succesvol aan de slag met vacature marketing Job of vacature marketing is bij uitstek een oplossing voor het effectief vervullen van vacatures. Deze taak is voor recruiters echter een stuk ingewikkelder geworden, nu ook een beroep wordt gedaan op de...

Lees meer

Video: waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Video: waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? Video is een veelbesproken trend bij communicatievraagstukken. Sterker nog, je zou kunnen stellen dat je er gewoonweg niet meer aan ontkomt als je een doelgroep wil bereiken. Niet alleen omdat...

Lees meer

Meer uit uw social campagne met community management

Adver-Online breidt dienstverlening uit met een nieuwe recruitment oplossing: community management! Om zowel actief als passief werkzoekenden te bereiken is anno 2017 social media vrijwel niet meer weg te denken uit een recruitmentcampagne....

Lees meer

Kandidaatreis centraal in alles wat Adver-Online doet

De kandidaatreis staat centraal in alles wat Adver-Online doet De kandidaat heeft in de huidige arbeidsmarkt de macht in handen. Niet voor niets wordt een goede arbeidsmarkcommunicatiestrategie bepaald door vraag in plaats van aanbod. Daarom wordt...

Lees meer

Nieuw! Rich media voor recruitment campagnes

Nieuw! Rich media advertenties voor recruitment campagnes Tegenwoordig is het mogelijk rich media advertenties in te zetten via het Google Display Netwerk. Deze digitale oplossing brengt uw werkgeversmerk tot leven door middel van diverse dynamische...

Lees meer

Mobile advertising voor het werven van talent!

Mobile recruitment en programmatic advertising voor het werven van talent! Mobiel adverteren groeit met de dag. Maar dat deze vorm van adverteren op het gebied van recruitment ook steeds meer voet aan de grond krijgt is nog een redelijk nieuw...

Lees meer

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk

Bouw structureel aan een sterk werkgeversmerk voor het aantrekken van nieuw talent en behouden van huidige collega’s. De arbeidsmarkt is volop in beweging, met als logisch gevolg een groot aanbod aan vacatures. Om in deze tijd kandidaten te bereiken...

Lees meer

Werkgevers kampen met moeilijk vervulbare vacatures

Steeds meer werkgevers kampen met moeilijk vervulbare vacatures Nederland is blij met de aantrekkende economie. Maar werkgevers ervaren nu ook de keerzijde. De zorg, de bouw, het onderwijs, de ICT en de techniek: ze kunnen allemaal de krapte op de...

Lees meer

Arbeidsmarktprognose 2017 zeer positief gestemd

Arbeidsmarktprognose 2017 zeer positief gestemd: bijna 1 miljoen vacatures Met maar liefst 965.000 vacatures is 2017 een druk jaar voor recruiters. Tenminste, als de landelijke arbeidsmarktprognose van het UWV realiteit wordt. Een half jaar geleden...

Lees meer

Meest gemaakte fouten in vacatureteksten

Meest gemaakte fouten in vacature- teksten De markt trekt aan én dat is te zien aan de vacaturestand: een klein half miljoen vacatures rouleren over internet. Maar het gaat natuurlijk om úw vacature. Juist die vacature moet in het oog springen en...

Lees meer

Programmatic job advertising: volledig geautomatiseerd

Haal moeilijk bereikbare doelgroepen over te solliciteren met volledig geautomatiseerde advertenties 81% van de werkzoekenden zijn passief of latent. Toch richten werkgevers hun pijlen veelal op actief werkzoekenden. Wilt u deze valkuil voorkomen?...

Lees meer

Wilt u op de hoogte blijven? Volg ons!

Share This