Solliciteren via geautomatiseerde advertenties


Programmatic job advertising: Haal moeilijk bereikbare doelgroepen over te solliciteren met volledig geautomatiseerde advertenties


81% van de werkzoekenden zijn passief of latent. Toch richten werkgevers hun pijlen veelal op actief werkzoekenden. Wilt u deze valkuil voorkomen? Start dan met adverteren op media waar uw talent actief is. Programmatic job advertising is de oplossing om de juiste persoon op het juiste moment te bereiken met de juiste advertentie. Een vacature scan, real-time bidding en A/B testing; slechts drie stappen om een perfect geautomatiseerde recruitment campagne op te zetten.


Maak kennis met Adam


Graag stellen wij u voor aan Adam. Adam is de recruitment bot van Recruitz.io. En niet zomaar één! Adam maakt namelijk gebruik van de kracht van Artificial Intelligence (AI), ook wel kunstmatige intelligentie genoemd. Technologie gedreven door deze intelligentie, automatiseert recruitment en zet een campagne op die onder de aandacht wordt gebracht bij mensen die er voor u toe doen. Het resultaat: betere kandidaten.


recruitment bot Adam

Hoe werkt dit in de praktijk?


Voor elke advertentie worden teksten, afbeeldingen, segmentatie, kanalen en tijdstip van plaatsing door Recruitz.io volledig onafhankelijk en automatisch gekozen op basis van de kenmerken van de vacature. De technologie is zo ingericht dat de inkoop van online advertentieruimte op Social Media en Google geregeld wordt zonder tussenkomst van mensen. Vervolgens verhoogt A/B testing de conversie door verschillende variaties te testen op de gekozen kanalen. Op deze manier wordt de advertentie dusdanig gepersonaliseerd en geoptimaliseerd dat de perfecte advertentie tot stand wordt gebracht.


Zo heeft u niet alleen de beste online advertentieruimte(s) tegen een scherpe prijs, maar ook de juiste advertentie om op deze kanalen in te zetten.


Het online gedrag van potentiële kandidaten vormt de basis om te bepalen of iemand tot uw doelgroep behoort en wat het perfecte moment is om hen te benaderen. Dit gedrag wordt achterhaald door het plaatsen van pixels en analyseren van algoritmes en big data. Inzetten van programmatic job advertising heeft als voordeel dat het real-time inzicht biedt in resultaten en dat deze data direct ingezet kan worden voor retargeting – de juiste doelgroep nogmaals bereiken voor een maximaal effect van uw campagne.


artificial intelligence

Een ingewikkeld proces, maar niet als dit voor u geregeld wordt. Bent u klaar voor een perfect geautomatiseerde recruitment campagne? Bespaar tijd en stress met de Artificial Intelligence gedreven recruitment technologie en richt uw pijlen op dé ideale kandidaat.

Dit artikel wordt u aangeboden door Recruitz.io.






LEAVE A REPLY

Your email address will not be published.


Comment


Name

Email

Url