code

Werf kandidaten die passen bij uw organisatiecultuur

Een website volledig gericht op het werven van nieuwe medewerkers en een centraal punt van alle wervingsactiviteiten. Dat is een werken-bij website. Het belangrijkste doel: optimale vindbaarheid van uw vacatures. Maar een dergelijke website brengt nog veel meer voordelen met zich mee!

Met een mooi vormgegeven werken-bij website die zowel technisch, functioneel, visueel als informatief goed in elkaar zit geeft u potentiële kandidaten een kijkje in de keuken. Verrijk met afbeeldingen, tekst, video’s en ervaringen van medewerkers om kandidaten te laten zien hoe leuk het is om bij uw organisatie te werken.

Verbeter de employer branding met een werken-bij website

De rol van een werken-bij website

Een werken-bij website heeft niet als doel zoveel mogelijk sollicitaties te genereren, maar om kwalitatief goede kandidaten te werven. Met oog op duurzame inzetbaarheid van medewerkers en het feit dat de werkgever veel investeert in haar personeel, ligt het belang op het vinden van een waardevolle match tussen het DNA van de werkgever en de doelgroep.

Sterk werkgeversimago

Vertel het unieke verhaal achter uw organisatie en laat u zien hoe jullie je onderscheiden van de concurrentie. Een werken-bij website richt zich niet op de klant, maar heeft volledig de focus op de candidate experience van potentiële kandidaten. Verder zet een duidelijke call-to-action sollicitanten direct aan tot solliciteren.

Optimale vindbaarheid

Een werken-bij website is dusdanig ontwikkeld dat deze hoog scoort in de organische zoekresultaten van Google en andere zoekmachines. Alle pagina’s zijn SEO geoptimaliseerd en volledig door te meten met een Google Analytics koppeling. Zo heeft u direct zicht op het gedrag van de bezoekers van en naar uw werken-bij website.

Volledig geïntegreerd

De werken-bij website heeft een eigen URL en kan gekoppeld worden aan HROffice Recruitment. Op deze manier worden vacatures op de website uitgelezen en sollicitaties eenvoudig verwerkt. Verzamel alle sollicitanten in een recruitmentsysteem, zodat u uw gehele werving- & selectieproces volledig vanuit één dashboard kunt regelen.

Essentiële onderdelen van een succesvolle werken-bij website

Kandidaten zoeken niet alleen een nieuwe baan maar ook een werkgever die bij ze past. Met een werken-bij website kunnen zij zich, voordat zij overgaan tot solliciteren, verdiepen in uw organisatie om er zeker van te zijn dat zij matchen met de cultuur. Gebruik dit podium voor storytelling, beleving, onderscheidend vermogen en transparantie en krijg zo niet alleen meer sollicitaties maar ook sollicitaties van hogere kwaliteit.

;

Zet de vacature(s) in de spotlight.

;

Vertel het unieke verhaal van uw organisatie.

;

Maak de website gebruiksvriendelijk door de kandidaat centraal te stellen.

;

Maak een duidelijke verwijzing tussen de werken-bij website en de corporate website.

;

Zorg voor een mobiel-vriendelijke website en sollicitatie-proces.

;

Creëer beleving met behulp van foto’s en video’s.

;

Richt de werken-bij website op de juiste doelgroep aan de hand van een ‘candidate persona’.

;

Vind een goede balans tussen zoekmachine- en gebruikersvriendelijke teksten.

Een werken-bij website van Adver-Online

;

Een duidelijke en eenvoudige website waarbij u als werkgever sterk wordt gepositioneerd.

;

Design en content sluiten volledig op elkaar aan en zijn afgestemd om het juiste gevoel over te brengen op potentiële kandidaten.

;

Een eenvoudige zoekfunctionaliteit voor kandidaten om vacatures te zoeken.

;

Geschikt voor alle devices; mobiel, tablet en desktop.

;

Een eenvoudige wijze van solliciteren waarbij diverse documenten, zoals een cv en/of motivatiebrief geüpload kunnen worden.

;

Volledig op maat gemaakt met gewenste functionaliteiten en in uw eigen look&feel.

Benieuwd wat een werken-bij website voor u kan betekenen?

Neem contact met ons op
Share This