code

Resultaatgericht werven met de beste combinatie van relevante jobboards

Vergroot de online zichtbaarheid, het bereik en relevantie van uw vacature door de beste mediakanalen in te zetten voor uw recruitmentcampagne. Wij helpen u de juiste te kiezen uit het enorme aanbod en leveren daar tijdbesparing en prijsvoordeel mee op. Wij kopen advertenties op jobboards op grote schaal in en hanteren daardoor de beste tarieven.

Resultaatgericht werven met de beste combinatatie Jobboards

Wat is een jobboard en wat kan het voor uw vacature betekenen?

Er bestaan duizenden websites waarop u uw vacature onder de aandacht kunt brengen. Dit kunnen vacaturesites zijn of websites waarop vacatures gepubliceerd worden. Voor deze websites gebruiken wij de term jobboard of job board. Iedere website spreekt een eigen doelgroep aan. Het is daarom belangrijk om veel kennis te hebben van de doelgroep. Wij brengen uw doelgroep in kaart en zorgen dat iedereen die zich hierin bevindt in aanraking komt met uw vacature.

Ons advies kent een optimale combinatie van de volgende soorten jobboards

Generieke kanalen

Jobboards die meerdere soorten functies publiceren in uiteenlopende branches. Via deze kanalen bereikt u vooral de actief werkzoekenden binnen een gewenste doelgroep.

Nichekanalen

Websites die gericht zijn op een bepaald vakgebied en die naast vacatures ook vakinhoudelijke content aanbieden. Naast de actief werkzoekenden komen juist ook latent werkzoekenden op deze nichekanalen.

 

Regionale kanalen

Websites met vacatures binnen een bepaalde regio, zodat u kandidaten bij u in de buurt kunt benaderen.

Content websites

Website met informatieve content gericht op een specifieke doelgroep. Deze websites zijn goed inzetbaar voor content marketing.

Service websites

Websites die kosteloos worden aangeboden om extra bereik te creëren.

Jobboards om actief, latent en niet werkzoekenden te bereiken

Om zowel een actieve, latent en niet zoekende doelgroep te bereiken is het belangrijk om te kiezen voor een gecombineerde media inzet. De beste combinatie verschilt per vacature. Ondanks nieuwe tools, zoals social media en Google, zijn jobboards nog steeds van toegevoegde waarde voor het bereiken van actief werkzoekenden. Door de groei van populariteit om vacatures te publiceren op niche en contentkanalen worden met jobboards ook de latente doelgroep bereikt.

Stuur uw keuze voor jobboards op de oriëntatie van kandidaten

Hoe weet u welke websites relevant zijn en het meeste opleveren als het gaat om kosten per sollicitatie en de kwaliteit van de reacties? Op basis van kennis en ervaring met duizenden campagnes uit het verleden kunnen wij bepalen welke mogelijkheden het gewenste resultaat opleveren voor uw vacature(s).

Uw vacature publiceren op jobboards via het netwerk van Adver-Online

;

Advies bij het schrijven van een duidelijke en wervende vacaturetekst.

;

Vacatureplaatsing binnen 24 uur.

;

Zoekmachine optimalisatie (SEO) van de vacaturetekst.

;

Inregelen, opzetten, beheren en bijsturen. Wat nemen het allemaal voor u uit handen.

;

Inkoop & prijsonderhandeling met on- en offline media.

;

Verwijdering na afloop van het wervingstermijn.

Benieuwd wat jobboards voor u kunnen betekenen?

Share This